coffee and paper

STRATEGUOJU

Prekės ženklo identiteto kūrimas – vienas malonumas. Be prekės ženklo ar komunikacijos strategijos versle juntamas sąmyšis ir trūksta orientyro. Tad, padedu suformuoti šias strategijas, kad galėtumėte be rūpesčių kurti savo verslo istoriją.

ANALIZUOJU IR GENERUOJU

Vykdau Instagram auditą, išgaudau silpnas vietas. Kuriu istorijų idėjas bei veiksmų planą Instagram įrašams bei Stories pasirinktam laikotarpiui. Visa tai ne tik tobulai papildo Jūsų verslo įvaizdį, bet tuo pačiu padeda kurti ryšį su bendruomene.

GLOBOJU

Rūpinuosi prekės ženklu ir jo Instagram paskyra, administruoju ją ir gudriai įsilieju į visą veiklą, kad galėčiau maksimaliai išnaudoti prekės ženklo potencialą.

newspaper

PRODIUSUOJU FOTOSESIJAS

Estetiški bei skanūs vizualai – is a must. Šlovindama estetiką, kartu su komandos fotografėmis organizuojame Jūsų istorijų fotosesijas.



PASLAUGOS


Prekės ženklo, komunikacijos strategija
+ 2 savaičių komunikacijos planai
___

TRUKMĖ


1 – 2 mėn., iki 5 susitikimų


___

Konsultacija
___

2 val.
___

IG auditas
___

30 min. – 1 val.
___

Prekės ženklo & komunikacijos strategija +
komunikacijos planai +
IG paskyros optimizavimas + auditas ir administravimas

Pagal susitarimą


Kuo dar galiu padėti? Generuoju turinio idėjas, padedu sudaryti komunikacijos planus, dalinuosi rekomendacijomis, apžvelgiu visą prekės ženklą (tinklalapį, socialinius tinklus ir kt.). Norite būti stipresni už kitus? Dirbkime kartu! Susirašome čia.

Atsiliepimai


Kai aplink tokie kūrybingi ir geranoriški žmonės, nepasisekti praktiškai neįmanoma! Kai pamačiau naują Viktorijos veiklą, kilo neapsakomas didelis noras jai parašyti ir susitikti kavos Ši mergina taip myli savo užsiėmimą, kad net neabejoju jos veiklos rezultatais! Viktorija pradėjo mokinti mane komunikacijos meno socialiniuose tinkluose, kaip atsiveriant ir transliuojant, kas man svarbu, sukurti vertę ne tik sau, bet ir kitiems. Pirmi žingsniai tikrai nėra lengvi ir paprasti, bet labai smalsu ir įdomu!!! Dėkui Attaché Stories už padrąsinimą dar didesniais žingsniais judėti pirmyn.

Darbas su „Attaché Stories“ labiausiai buvo naudingas dėl struktūros, plano susidėliojimo. Su Viktorijos patarimais buvo lengva susidėlioti koncepciją apie ką ir kodėl kalbėsime savo Instagram paskyroje. Iš daug įvairių detalių – kartu surinkome vieną mozaiką, pagal, kurią galime toliau tęsti darbus savarankiškai. Tai buvo išgryninimas ir suvokimas to, kas mums svarbiausia. Tokia detali analizė reikalinga kiekvienam prekiniam ženklui.