NEPASITIKĖJIMAS IR ASMENIŠKUMAI IG

Norėdama, kad mano auditorija suprastų, jog pasitikėjimas ir Stories neturi nieko bendro (na iš dalies), parašiau kelis patarimus – ką daryti su nepasitikėjimu, bei kaip su tais asmeniškumais tvarkytis…

Iš kolegių girdžiu, jog tinklaraščiai eina užmarštyn (ne tik Lietuvoje). Tačiau, mano nuomone žmonės ir toliau skaitys tik tai, kas kuria jiems vertę, visa kita matyt, eis užmarštin. Tas pats galioja ir socialiniams tinklams, jeigu pratinsime sekėjus prie ilgų tekstų, o jie neneš bent kažkokios naudos, bus eilinis unfollow.

Kita vertus, vis didesnį populiarumą socialinėje erdvėje įgauna video, o ypač gyvos transliacijos – Stories ar LIVE metu. Tik vis dažniau sulaukiu klausimų – ką filmuoti, kiek dažnai ir koks procentas asmeniškumo patenka į eterį, o labiausiai opi problema būna – „aš nepasitikiu savimi“. Norėdama, kad mano auditorija suprastų, jog pasitikėjimas ir Stories neturi nieko bendro (na iš dalies), parašiau kelis patarimus – ką daryti su nepasitikėjimu, bei kaip su tais asmeniškumais tvarkytis…

Stories abejonės

Ar žiūrite kitų žmonių / prekės ženklų Stories? Ar įsitraukiate į turinį, komentuojate jį? Dalyvaujate diskusijose ar patys kuriate? O kaip atrodo Jūsų pačių Instagram (IG) paskyra? Ar rasime ten autentiškumo, tikrumo – ar IG paskyra nebus dar viena reklamos vieta?

Jei vykdote savo veiklą IG platformoje, žinote, kad šis socialinis tinklas reikalauja interaktyvumo, dinamikos, daugiau veiksmo, daugiau bendravimo. Kalbant apie Stories video, žmonės neretai pradeda abejoti – „o kam tai?“ bei priduria: „man nepavyks, atrodysiu kvailai, esu perfekcionistė, nepasitikiu savimi“. Ir ties paskutiniu teiginiu norėčiau šiandien apsistoti. Kiek analizavau kitų žmonių pokalbius per Stories bei savo „pasirodymus“, ieškojau recepto – kaip būti pasitikinčiu savimi ir tuo pačiu labiau asmenišku Instagrame?

Iš kur atsiranda nepasitikėjimas?

Mano nuomone, nepasitikėjimas gali kilti iš nepasitikėjimu savo idėja (kalbu apie prekės ženklų savininkus). Nepasitikite savo produktu, nes jis yra netobulas, neišpildytas iki preciziškumo,  arba jis iš tikrųjų yra nekoks, o Jūs jį parduodate tai žinodami. Jeigu tikite, jog Jūsų idėja – produktas ar paslauga yra reikalingi kitiems, jei yra naudingi ir tobuli, tai nepasitikėjimo ištakos gali slėptis ir ten, kur nagrinėjame save lygindami su kitais. Lyginti save su kitais yra sveika, jei darome išvadas, taisome savo elgesį, bandome patys tobulėti, bet jeigu mes lygindami pradedame mažiau pasitikėti savimi – metas pas psichologą. Dar yra žmonių, kurie visur ieško preciziškumo. Šis elementas jiems toks svarbus, kad jie nejudės iš vietos, jei nebus tobula iki menkiausios detalės. Tokie žmonės nieko nedaro ir nelaimei, praleidžia visai smagias, įdomias galimybes.

Krem Warszawa
Nemėgstu Selfie
Kaip nugalėti nepasitikėjimą?

Tikriausiai teks dirbti su savimi. Kiekvienas sudėtingesnis veiksmas gali turėti planą – kodėl nesuplanavus savo Stories? Kai žinote ką reikės kalbėti, kam ir kuo ta informacija bus naudinga, bus kur kas lengviau nenusišnekėti ir atrodyti taip, kaip Jums priimtina. Taip pat, treniruokitės. Rašymas, kalbėjimas prieš auditoriją ar telefoną yra įpročio reikalas. Jeigu darote tai sistemingai, N-tasis kartas bus jau nebe toks baisus. Kai turite planą, galite kalbėti tikrai įdomiomis ir auditorijai aktualiomis temomis, tad po laiko gausite atgalinį ryšį, kuris, patikėkite manimi – didina pasitikėjimą savimi.

Jeigu reikia, pasiruoškite iš anksto, t.y. paskaitykite, prisiminkite žinias, kurias norite perteikti, pasiklausinėkite draugų ar pažįstamų, surašykite ir jų atsakymus, pasakojimus, bus paprasčiau kalbėti apie dalykus, kuriais tikite, nes kažkur perskaitėte arba išgirdote. Pasirūpinkite, kad aplinka, kurioje filmuositės pirmus kartus būtų Jums komfortiška. Kad nebūtų žmonių aplinkui, niekas netrukdytų; išjunkite telefono garsus, įsivaizduokite, kad kalbate su artimaisiais per facetime.

O kiek asmeniškas turi būti video?

Tiek, kiek Jūs sau leidžiate tokiais būti. Visuomet patariu stebėti kaip daro kiti, kiek asmeniškumo jie įneša, kiek leidžia sau pasakoti apie asmeninį gyvenimą, darbo užkulisius. Jei esate asmeniniu prekės ženklu, tai pagalvokite iš ko susideda Jūsų asmenybė, ką ji įneša į prekės ženklą ir kaip tai turi įtakos bendravimui su auditorija.

1. Surašykite temas, kurių nenorėsite aptarinėti viešai, o kurios padės susitapatinti su auditorija.

2. Paklauskite auditorijos, kas jai įdomu.

3. Pagalvokite kokios temos artimos Jūsų veiklai, jei tai drabužiai – gal papasakokite, ką be savo prekės ženklo drabužių nešiojate, kur apsiperkate, kas Jums svarbu renkantis kitos firmos drabužį?

4. Asmeniškus video derinkite kartu su kitais video, neperspauskite su jų kiekiu ir dažnumu. Leiskite žmonėms pailsėti nuo Jūsų, tokiu būdu gali būti, sužadinsite norą laukti Jūsų video.

selfie
Bet kartais tenka daryti

Svarbiausia, darykite tai, kas Jums patinka, o ne tai, kas madinga ar būtina padaryti, nes daro kiti. Tikėkite savo idėjomis, produktais ir pačia verslo filosofija, kad tai jaustųsi iš kitos ekrano pusės. O jei esate perfekcionistas, paklauskite savęs – koks šių Stories ir video tikslas? Bus paprasčiau įvertinti ar filmuojatės, nes kiti taip daro, ar nešite prasmingą žinutę bei norėsite būti arčiau savo auditorijos. Pastarosios filosofijos ir patariu laikytis.

Daugiau šia tema, pažadu, pakalbėsiu LIVE metu. Gal norėtumėte pasidalinti savo pastebėjimais – ką būtų galima padaryti, kad būtų lengviau filmuotis? Ir ką patys pasakojate Stories metu?

Palaikome ryšį! Sekite mano veiklą Instagram arba prenumeruokite Istorijų Klubo laiškų prenumeratą čia.

(Visited 20 times, 1 visits today)
Posted in Instagram, Patarimai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *