Instagram turinys

INSTAGRAM PASKYRA, KURI NIEKO NEPARDUODA

Viena sekėja paklausė manęs, o ką daryti, jei konkrečiai nieko neparduodi, nesiūlai jokių paslaugų, kokius tikslus turi kelti Instagram paskyra (IG)? Ir aš apsidžiaugiau, kad ji turi teisingai suformuotą požiūrį į socialinį tinklą. Jei turime asmeninę paskyrą Instagrame, tai mūsų tikslas yra komunikuoti, būti socialiems, dalintis nuotraukomis, Stories ir džiuginti kitus. O jei visgi žadame kurti paskyrą veiklai, kuri dar neturi verslo tikslo, reikėtų pagalvoti ką galėtume įnešti į socialinį tinklą iš savo pusės.
Tai koks yra IG veikimo principas?

Esame kalbėję apie IG veikimo niuansus, tad nesikartosiu, o nukreipsiu Jus į šį įrašą. Kiekvieno socialinio tinklo vidinis tikslas yra – socialumo skatinimas. Tik kai įmonės pradėjo naudoti socialinius tinklus savo verslams reklamuoti, socialinių tinklų įkūrėjai įtraukė mokamos reklamos galimybes.

Nors savo paskyroje galite ir nesinaudoti mokama reklama, rašydami vien apie produktus ar paslaugas, vis vien reklamuojate, nors ir nemokamai. Jei be reklamos daugiau nieko neatiduodate – tokios paskyros veikimas bus trumpalaikis ir nesukurs ilgalaikio ryšio su auditorija. Ji neturės dėl ko prisirišti prie šios paskyros, galės lengvai pakeisti nuomonę, peršokti nuo vieno prekės ženklo prie kito. Todėl, prieš braunantis į socialinio tinklo erdvę, reikėtų susimąstyti apie paskyros tikslus.

Kokios yra IG paskyros ir kokie jų tikslai?

Viskas prasideda nuo vizijos – kur norime būti savo veikloje ar versle, tik tada keliaudami sprendimų link, preziumuojame kokie galėtų būti mūsų etapai, tikslai, o tada, kokie turinio kanalai mums padėtų tuos tikslus įgyvendinti. Tokia turi būti mąstymo seka, nes jei pradėsime veiklą nuo socialinio tinklo neturėdami vizijos, mūsų tikslai neatsirems į ilgalaikius sprendimus.

Jei viena paskyrų dalis „sėdi“ socialiniuose tinkluose ir siūlo savo produkciją ar paslaugas, kita dalis yra asmeninės paskyros, dar kita – influenceriai, tinklaraštininkai ar asmeniniai prekės ženklai. Tai kokie jų paskyrų tikslai (vizijų nežinosime, jos individualios)? Atsakymas: arba pardavimai, arba žinomumo didinimas. Vienas tikslas yra pamatuojamas iš karto – gauname pardavimus ir ramu, o žinomumą sunkiau pamatuoti ir sudėtingiau auginti (bet tai malonu ir įdomu).

Neparduodančios paskyros taip pat turi tikslų

Nebūtinai turime žiūrėti į socialinį tinklą iš pardavimų prizmės, galime pasirinkti žinomumo didinimą, kuris reiškia bendruomenės auginimą, savo balso – požiūrio stiprinimą, edukavimą, vertės kūrimą. Instagram paskyra, kuri neparduoda, vis tiek formuoja kokią nors ideologiją, pagal kurią paskyra gyvuoja. Kai už paskyros yra žmogus, jis gali būti priskiriamas asmeniniam prekės ženklui (kuris nebūtinai dabar ką nors parduoda ar siūlo).

Taigi, jei paskyra nesiūlo konkrečių produktų ar paslaugų, jos pagrindinis tikslas yra žinomumo didinimas, o jei galvotume į ką, konkrečiu atveju, išsiplėstų šis tikslas, reikėtų pasidaryti strategiją. Tačiau, mano nuomone, net jei pradėtume uždirbti, dalį darbo atiduokime nemokamai; žmonės mieliau perka iš tų, kuriuos jau pažįsta – vadinasi, jei mes dar nieko nesiūlome, yra puiki proga auginti pasitikėjimą savo paskyra ir asmenybe.

Kur link suku? Reikia rasti savo misiją, kuri leistų apgalvotai dalintis nemokamu, vertingu turiniu ar darbais. Ne tik egzistuokime ar vartokime, galvokime apie viziją, kur būtų numatyta, kaip mūsų paskyra galėtų pasitarnauti mums. Pradėkime dirbti su strategija šiandien (ruošiu kursą apie strategiją čia), nuo dabar pat, jei norime, kad po metų ar kelių mėnesių socialinis tinklas, šiuo atveju Instagram, būtų apsuptas tinkamų žmonių, o ateityje būtų konvertuojamas į pardavimo šaltinį ar vieną iš žinomumo tikslų.


Jeigu norėtumėte pasitarti dėl savo esamos ar būsimos veiklos, kreipkitės. O jeigu norite gauti vieną geriausių naujienlaiškių apie komunikaciją bei Instagram, prenumeruokite čia.

(Visited 245 times, 1 visits today)
Posted in Instagram, Komunikacija, Prekės ženklas and tagged , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *