paplūdimys

INSTAGRAM PASKYRA IR TIKSLAI

Kaip iš paprasto Instagram (IG) vartotojo tapau IG mylėtoja, padedanti kitiems žmonėms rūpintis savo IG paskyra?

Instagram žavėjo mane nuo pat jo atsiradimo dienos. Jame tiek įdomių žmonių, verslų, iniciatyvų, atradimų – kartais visa tai gali skaityti kaip knygą. O būna, jog sužinai dalykus, kurių kiti net nežada slėpti. Jaučiame, jog priklausome kažkam daugiau, kažkam neapčiuopiamam, bet teisingai pasirinkus – teigiamą įtaką turinčiam turiniui.

Mano įsivaizdavimu, IG tai ne egoistų scena, o vieta bendruomenei. Apsupame save žmonėmis, kuriais žavimės ir kurie formuoja mūsų pasaulėžiūrą, keičiame blogus įpročius, bendraujame, kartu atsistojame ginti visuomenės teisių, traukiame į save žinias, kurias mums suteikia kiti.

Prieš sukuriant Attaché Stories paskyrą, dedikuotą komunikacijai, prekių ženklų strategijoms, išsikėliau klausimą – o kokia būtų priežastis nebūti šiame socialiniame tinkle? Apgalvojau atsakymus ir pasidariau sąrašą priimtinų man dalykų, bei tų nepriimtinų. Ir nėriau. Nuo pat vasaros ši veikla atnešė begalę gerų dalykų – žmones, klientus, uždarbį ir malonumus. O kiek idėjų dar manyje yra, kurioms aš vis nerandu laiko! Gal metas ieškoti sau asistentės, kartais pagalvoju…

Nepaisant sunkumų, ši veikla mane džiugina, todėl su malonumu dalinuosi viskuo, kas padėtų ir mano skaitytojams, ar sekėjams. Tai ir yra mano misija, kuri turi būti pagrindiniu veiklos varikliu. Kas dar buvo man svarbu, kad suburčiau savo bendruomenę ir startuočiau su savo agentūrėle?

Supratau, kokie yra mano IG tikslai

Uždaviau sau klausimus – kodėl noriu būti Instagram’e? Koks yra mano pagrindinis tikslas jame? Nutariau, kad rinksiuosi edukaciją per savo asmenybę ir patirtį. Dalinsiuosi patarimais, kurie padės mano auditorijai kurti kokybišką turinį, kuris padės ištobulinti jų paskyras. Antras tikslas buvo – auginti savo paskyrą ir tuo tarpu didinti pasitikėjimą prekės ženklu tam, kad mane rastų potencialūs klientai.

Nieku gyvu nenorėjau skambėti pardavimiškai

Kaip ir minėjau, turėjau pasirūpinti, kad manimi pasitikėtų, todėl nebrukau tiesiogiai savo paslaugų. Iki šiol leidžiu suprasti, jog esu pasiekiama ir smulkiais klausimais, stengiuosi perleisti auditorijai dalį turinio nemokamai (rašau informatyvius įrašus Instagramui, ilgesnius tekstus tinklaraščiui). Jaučiu, kad tai, ką atiduodu savo sekėjams ar skaitytojams, grįžta man su kaupu. Vadovaujuosi taisykle, kad 80% turinio generuoju tik iš edukacinės pusės, o likę procentai skirti savireklamai.

Gėlių fotosesija klientės IG turiniui
Nusprendžiau, jog viešai rodysiu savo asmenybę

Vis dar girdžiu iš kitų žmonių, kad sunku kalbėti viešai, kad sunku filmuotis, o ypač jausti, kad Tave vertina. Daugelis prasitaria neva esą intravertai, kurie nori kurti niekuo netrukdomi, pasislėpę nuo visų. Pati esu tarp intraverto ir ekstraverto tipo – man reikia žmonių, bet kartais norisi užsirakinti namuose ir slėptis kaip tipiniam intravertui. Ir aš sakau Jums – tai, kaip drąsiai aš kalbu Stories ar Live, visai nepalyginama, kai tenka kalbėti viešai prieš savo grupiokus besimokant magistre. Mane sukausto baimė ir aš sunkiai kvėpuoju.

Keista, nes man visada patikdavo kalbėti prieš žmones, gal tai priklauso nuo to, kokie tai žmonės? Kai vesdavau dirbtuves (kalbėjau prieš būrį moterų), kur kas mažiau jaudulio būdavo, verčiau tai buvo entuziazmas, laimė ir įkvėpimas. Dar kitiems gali pasirodyti, jog kalbėjimas apie save ir beveik su savimi (per Insta Stories) – narcistiškumo apraiška, pasipūtėliškumo vaidmuo… Bet besislėpdami mes prarandame progą kurti tvirtesnį ir glaudesnį ryšį su savo sekėjais. Kaip jie galės jaustis esantys arčiau mūsų, jei nesiruošiame pasakoti jiems apie savo gyvenimą? Iki šiol gaunu labai mielų laiškų, žinučių, kurie tik patvirtina, būti žmogumi bet kokioje veikloje – verta, o būti atviru žmogumi, atveria duris į kitų žmonių širdis.

Pradėjau su strategija

Siūlau klientams pradėti nuo analizių ir strategijų, tad ir pačiai reikia tokių pat dalykų, norint startuoti su savo paskyra. Išanalizavus save, rinką ir savo vartotoją, išskyriau temas, kuriomis galėsiu dalintis viešai, kurios padės man kurti nuoseklų turinį ir neišsisemti. Tai sutaupo laiką, formuoja įvaizdį ir padeda nenuklysti nuo pagrindinių tikslų, iškeltų šiai paskyrai.

Susitikimas su klientėmis TRIBE
Susitikimas su klientėmis TRIBE
Iškeliu prioritetus

Kad ir kaip mėgčiau naršyti po Instagram beribius plotus, reikia galvoti globaliai, kaip dažnai išgirsite mane sakant. Turėti IG paskyrą – pusė darbo, dar yra ir kiti skaitmeniniai dalykai, svarbūs šiandieniniame versle. Todėl, reikėtų paskirstyti jėgas ir energiją visiems skaitmeniniams kanalams, jeigu nežadate investuoti į pagalbą.

Poilsis ir darbo laikas

Nesu ideali disciplinos šalininkė, bet skaitydama teisingas knygas, vis rečiau pagalvoju apie nūdienos koncepciją: varyti iki galo. Turiu kartais migrenos priepuolių, susijusių arba su mityba, arba su įtampa, todėl privalau rūpintis savimi. Kaip tai susiję su šia veikla? Kad ir kokios malonios ir džiaugsmingos užduotys būtų, dirbant vienai ir dirbant principu – pati sau viršininkė, tenka auklėti save. Nors galėčiau arti iki vidurnakčio, kas anksčiau man buvo normalu, dabar stengiuosi pabaigti darbus vėliausiai iki 19 val. – ir tai, ekstra atveju. Idealiame variante norėčiau dirbti 8-16 val. intensyvaus darbo, po tų valandų galėčiau pasidaryti smulkius darbelius ar naršyti Instagrame, apsisaugoti nuo pervargimo ir užkirsti kelią migrenai. Reikia suprasti, kad dirbti ilgai ne visada yra lygu dirbti produktyviai.

Esu dėkinga

Kad ir kaip keistųsi mano darbo principas, nepraeina nė dienos be dėkingumo mantros. Esu žmogus, nešiojantis savyje visokių sutrikimų ar negalavimų, kaip ir daugelis iš mūsų. Tačiau, visuomet stengiausi džiaugtis kasdieną, šloviau akimirkas ir turėjau savo malonumų dėžę. Šis dėkingumas ir meilė geriems žmonėms padeda man pritraukti žmones, su kuriais be proto gera dirbti. Tiek komandos prasme, tiek klientų prasme. Tikiu, kad kiekvienas iš mūsų turi savo būdų džiaugtis tuo, ką turi ir kad, pastebi, jog yra sveikas, gyvybingas, laimingas.

To ir linkiu Jums – prieš įsitraukiant į savo veiklą, apgalvoti visus elementus, kurie gali būti svarbūs. Ir nepamiršti, jog visose veiklose tai Jūs esate tas variklis, kuriam reikia savotiškų degalų, susidedančių iš kokybiško maisto, kokybiško poilsio, kokybiškų santykių ir malonumų.

Palaikome ryšį! Sekite mano veiklą Instagram arba prenumeruokite Istorijų Klubo laiškų prenumeratą čia.

(Visited 5 times, 1 visits today)
Posted in Instagram, Patarimai and tagged , , .

2 Comments

  1. Užkibau už pastraipos apie poilsį ir darbo laiką bei gerai pažįstamą migreną. Dar studijų metais su grupiokais teko nemažai apie šį negalavimą diskutuoti, vėliau pačiai ieškoti sprendimų, nes bent kartą į mėnesį gyvenimas sustodavo parai ir nieko negalėdavau padaryti, o tik atšaukti visus planus, užtraukti užuolaidas ir išlaukti tas 24 valandas lovoje po antklode.

    Ką papasakosiu toliau, jokiu būdu ne receptas, bet mano asmeninė istorija, kaip migrena paliko mano galvą. Gal tai tik sutapimas, bet 1) pasitarusi su savo stomatologe, pagaliau ryžausi pašalinti viršutinius protinius dantis, kurių vienas buvo problematiškas, o kitas toks +/- ir jau du metus 2) miegu 8 valandas ir ne mažiau per parą. Atrodo, kad visiški niekai, o ir mokslinių tiesioginių sąsajų bent jau tarp migrenos ir protinių dantų nėra, bet pokšt! tik neliko šių dviejų, plius miegu minėtas 8 valandas ir migrenos jau du metus nematau.

    O tuo tarpu einu pasiimti popieriaus lapą, padalinsiu į dvi dalis ir bandysiu atsakyti į klausimą, kodėl esu IG ir kodėl neturėčiau ten būti. Žiūrėsiu, kas laimės 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *