ĮKVĖPIMAI | SESĖ SAULĖ

Pirmadieniai dedikuoti įkvėpimo paieškai ir kūrybos puoselėjimui. Tradicija dalintis prekės ženklais, kurie ne tik siūlo savo produktus ar paslaugas, bet ir turi misiją, užgimė Attaché Stories Instagram paskyroje. Nors tokių verslų yra nedaug, stengiuosi ieškoti ir rodyti Jums gerus pavyzdžius. Antroji Instagram kolegė, apie kurią noriu Jums papasakoti, yra Greta Juodžiukynaitė, SESĖ SAULĖ prekės ženklo įkūrėja. Greta užsiima fotografavimo paslaugomis apie 3 metus, tačiau fotografavimo meno ėmėsi kur kas anksčiau. Jos savitas braižas ir komunikacija man artima, ne tik apžiūrinėju nuotraukas, bet ir noriu girdžiu jos istorijas. Stebėdama jos veiklą atkreipiau dėmesį į kuriamą turinį Instagrame – kur dalinasi, pataria, pasakoja apie tokius dalykus, kurie įdomūs net tiems, kurie su gamta neturi nieko bendro. Kadangi žaviuosi tuo, ką ji daro, nutariau pakalbinti Gretą ir sužinoti bei perteikti Jums šį tą įdomaus apie šios fotografės gyvenimo užkulisius.

Kai pradedame kalbėti apie fotografavimą, fotografas fotografui nelygus; kažkuo panašūs, kartais orientuoti į visai skirtingas auditorijas. Kokiems žmonėms skirta SESĖ SAULĖ fotografija?
Mano klientai – nuotykių geną turintys 25-35 metų amžiaus žmonės (daugiausiai – poros), kuriems siūlau laukines ir tikrų emocijų pilnas fotosesijas. 

Kokiu gyvenimo metu gimė idėja imtis fotografės amato?
Rašant bakalauro darbą apie prekės ženklus, dėstytoja pasiūlė  ne analizuoti jau sukurtus pavyzdžius, o pabandyti pažiūrėti kūrybiškai ir prekės ženklą susikurti sau. Tada net nekilo klausimų, apie ką šis prekės ženklas turėtų būti  – su fotoaparatu rankose gyvenau beveik keturis metus iki tol. Bakalaurą parašiusi ir sėkmingai jį apgynusi aš tiesiog drąsiai pagalvojau, kad jeigu jau pradžia yra – galbūt dabar kaip tik būtų geras metas pabandyti visa tai tęsti? Taigi, SESĖ SAULĖ gimė kaip universiteto projektas, o dabar jau trečius metus tai yra mano verslas.

Man įdomu kokia misija slypi po Tavo idėja?
„We take photos as a return ticket to a moment otherwise gone“ – SESĖ SAULĖ yra galimybė dovanoti laimingas sustabdytas akimirkas, į kurias būtų galima grįžti.

O kokie didžiausi iššūkiai šiame versle?
Atrasti savo stilių ir nišą, turėti drąsos garsiai apie save kalbėti, nes konkurencija didelė. Atskirti darbą nuo asmeninio gyvenimo, nes nepastovus grafikas ir darbas savaitgaliais neleidžia susikurti rutinos. Multitaskinti, nes viską nuo finansų iki PR (viešųjų ryšių – aut. past.) reikia pasidaryti pačiam. Valdyti nepastovias pajamas, nes darbas labai sezoniškas. Kasdien bendrauti su visiškai skirtingais žmonėmis. Nuolatos ieškoti naujų erdvių ir vietų fotosesijoms.

O kokiais dalykais didžiuojiesi šioje veikloje?
Kad mano sukurtas vardas ir stilius jau yra atpažįstami ir žmonės SESĘ SAULĘ asocijuoja su tokiais dalykais, apie kuriuos aš ir svajojau ženklą kurdama. Ir kad SESĖ SAULĖ yra ne tik apie nuotraukas, bet ir apie patirtis. Kad susikūriau darbo vietą, kuri man yra ne tik pajamų šaltinis, bet ir nuolatinis paskatinimas tobulėti asmeniškai. Kad mano darbas leidžia man daug laiko praleisti lauke ir, kad mano komunikacija ir nuotraukos sužadina norą keliauti Lietuvoje.

Papasakok, kokie komunikacijos kanalai yra tinkami Tavo veiklai ir atneša Tau apčiuopiamus rezultatus?
Pats patikimiausias kanalas šiame versle – iš lūpų į lūpas. Čia reikia ne finansų, o daug pastangų, nes kiekvienas mane su fotoaparatu matantis žmogus (pvz.: vestuvėse) gali būti potencialus klientas, tad kiekviena šypsena ir asmeninis dėmesys labai svarbu, norint, kad mane atsimintų. Ir, žinoma, socialiniai tinklai – man labiausiai patinka šia diena gyventi Instagram. Komunikacijai socialiniuose tinkluose sezono metu kasdien skiriu apie 45 min., laisvesniu metų laiku – apie pusantros val. per dieną.

Kokias istorijas pasakoji savo klientams socialiniuose tinkluose?
Socialiniuose tinkluose pasakoju apie gyvenimą iš fotografės perspektyvos – rašau tokiomis temomis, kuriomis mielai kalbuosi ir gyvai susitikusi su savo klientu. Galima rasti įkvepiančių istorijų apie mano fotografuotus įdomius žmones (pvz.: apie tokius, kurie nusipirko 1ha žemės ir nusprendė savomis rankomis pasistatyti eco namą). Tai pat dalinuosi savo patirtimis ir emocijomis, kurios užklumpa dirbant fotografe (pvz.: apie tai, kaip prisidengusi fotoaparatu braukiu ašarą vestuvių ceremonijos metu). Labai didelę dalį turinio užima gamta – dalinuosi aplankytų vietų koordinatėmis ir įspūdžiais, kalbamės apie sezonų kaitą ir jų įtaką mūsų kūrybiškumui…

Kur ir kaip semiesi įkvėpimo kūrybai, verslo plėtojimui?
Vis ieškau geriausio vertimo žodžiui „wilderness“.  „Gamta“ skamba kažkaip banaliai, bet miškai, pajūris, pievos – tai yra aplinka, kur aš randu tylą ir galiu pailsėti, įvertinti savo padarytus darbus ir susikaupti naujiems. Tai taip pat erdvės, kuriose fotografuojant, man niekada nepristinga polėkio. Fotografuodama poras, aš vengiu pozavimo ir vaidybos, tad kartais mano įkvėpimu taip pat tampa atsitiktiniai žmonės gatvėje, kavinėje ar parke – aš stebiu žavių porų tarpusavio elgesį visiškai natūraliose situacijose ir po to savo fotosesijose stengiuosi perteikti tokią pat nerūpestingą, laisvą, nesuvaidintą nuotaiką. Taip pat didelis įkvėpimas man yra patys žmonės – jų istorijos, juos supanti aplinka.

Dėkoju Gretai už pokalbį. Visos nuotraukos yra iš SESĖ SAULĖ archyvo, o čia jos IG paskyra.

Palaikome ryšį! Sekite mano veiklą Instagram arba prenumeruokite Istorijų Klubo laiškų prenumeratą čia.

Posted in Įkvėpimai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *