Evelina Aleliūnienė

ĮKVĖPIMAI | E-INTERJERAS.LT

Pirmadieniai dedikuoti įkvėpimo paieškai ir kūrybos puoselėjimui. Tradicija dalintis prekės ženklais, kurie ne tik siūlo savo produktus ar paslaugas, bet ir turi misiją, užgimė Attaché Stories Instagram paskyroje. Nors tokių verslų yra nedaug, stengiuosi ieškoti ir rodyti Jums gerus pavyzdžius. Pirmoji Instagram kolegė, apie kurią noriu Jums papasakoti, yra Evelina Aleliūnienė, E-interjeras prekės ženklo įkūrėja. Jos veiklai daugiau nei 5 metai, ji meistriškai panaudoja skirtingus komunikacijos kanalus pasiekiamumo bei žinomumo didinimui. Taip pat, nuolat dalinasi naudingu turiniu interjero tema tinklaraštyje, Instagram’e, Facebook’e, Youtube bei, stengiasi, kad kiekvienoje iš šių platformų turinys būtų skirtingas! Kaip jai sekasi suderinti visus savo darbo įrankius, skaitykite žemiau.

Evelina, kada pradėjai savo veiklą?
Prieš daugiau nei 5 metus.

Apibūdink savo paslaugas – į kokius klientus orientuotos Tavo paslaugos? Ką siūlai savo klientams?

Iš esmės dirbu viena. Kol kas turiu vieną žmogų, kuris padeda man braižyti. Siūlau interjero projektus internetu, kurių pagalba klientas gauna viziją bei įrankius (brėžinius, vizualizacijas, nuorodas) projektui įgyvendinti be interjero dizainerio priežiūros.

Kodėl įgyvendinai šio verslo idėją? Kokiomis aplinkybėmis ji gimė?

Tai buvo logiškas ir apgalvotas ėjimas, nes studijavau tai, ką dabar dirbu.

Kokia Tavo prekės ženklo misija?

Padėti žmonėms gyventi patogiau ir gražiau, išvengti tam tikrų klaidų, kurios gali pasitaikyti įrenginėjant interjerą patiems bei sutaupyti laiko.

Kokios, Tavo manymu, yra šio verslo išskirtinės / unikalios savybės? 

Mano teikiamos paslaugos išskirtinės tuo, jog interjero projektą galiu pateikti net nesutikus kliento gyvai ir neapžiūrėjusi objekto. Tai ypač naudinga tiems, kurie gyvena ne Lietuvoje arba mieste, kuriame nėra didelis specialistų pasirinkimas. Taip pat, tokiu būdu klientas nemažai ir pats prisideda prie savo namų kūrimo. Mano nuomone, tai ypač svarbu. Žinoma, ne visiems toks projektas tinka, tad stengiuosi kuo geriau supažindinti būsimus klientus su tokio bendradarbiavimo specifika.

Su kokiais iššūkiais susiduri dirbdama šį darbą?

  • Greitai ir gerai suprasti, ko klientas nori iš to, kokią informaciją jis pateikė (nuotraukos, pavyzdžiai, atsakymai į klausimus), sugebėti viską apjungti ir sukurti tokią erdvę, kuri būtų funkcionali, patraukli ir priimtina visiems šeimos nariams.
  • Neprarasti susidomėjimo projektu, kai klientas dingsta ar komunikacija su juo vyksta labai lėtai – tai didelis minusas, nes laikui bėgant imi užmiršti informaciją, susijusią su projektu, atsiranda kitų projektų ir prarandi motyvaciją dirbti su senuoju.
  • Neapsiimti daugybės projektų vienu metu ir atpažinti problematiškus klientus.
  • Neprarasti įkvėpimo, nedirbti konvejeriu ir po darbo valandų. Pailsėjęs žmogus gali padaryti žymiai daugiau.
  • Pasitikėti kitais ir perleisti dalį darbų tretiems asmenims, kad turėčiau daugiau laiko kitoms veikloms ir pomėgiams. Kol kas tai didžiausias stabdys iki didesnės komandos. Turiu didelį vidinį ego, kuris nori, jog projektą daryčiau aš pati, todėl kitam asmeniui kol kas sugebėjau perleisti tik labai techninę ir, nereikalaujančią kūrybos, dalį.

Papasakok kuo didžiuojiesi šiame versle?

Didžiuojuosi, jog pavyko apie savo veiklą iškomunikuoti įvairiais kanalais taip, jog į mane kreipiasi praktiškai tik tie, kurie nori dirbti būtent su manimi, o ne dėl to, nes aš buvau pirma atrašiusi ar pasiūliusi geriausią kainą.

Taip pat, man nereikia verstis per galvą tam, kad gaučiau daugiau klientų  – darbų niekada netrūksta, nors kai studijavau, dėstytojai gąsdino, jog klientų rasti labai sunku, jie nemoka ir pan. Didžiuojuosi, jog per  5 metus padėjau nemažam skaičiui žmonių ir jie gali gyventi patogiau ir gražiau. Vis tik, namai lietuviams turi didelę svarbą, todėl džiaugiuosi, jog žmonės kreipiasi į savo srities specialistus, kad ir elementariai konsultacijai.

Kokie komunikacijos kanalai yra labiau palankūs Tavo veiklai? Kiek pastangų ir finansų skiri savo prekės ženklo žinomumui didinti, pardavimams skatinti?

Pats svarbiausias kanalas – tinklaraštis E-interjeras.lt. Į jį esu investavusi tūkstančius valandų laiko ir jis atsirado pirmiau nei pradėjau dirbti interjero dizainere. Kadangi programine dalimi rūpinasi mano vyras, šiuo aspektu labai pasisekė.  Per 6 metus visiškai nemokamai parašiau šimtus straipsnių, kurie leido žmonėms pažinti mane, kaip interjero dizainerę, kaip žmogų, o gal tiesiog padėjo jiems tam tikrais klausimais ar įkvėpė.

Taip pat, svarbi Facebook paskyra. Stengiuosi bent 5 kartus per savaitę įdėti naudingo turinio, kartais perku reklamą, bet tai nėra dažnas atvejis. Pradžioje reklamai išleidau daugiau pinigų.

Šiuo metu daug laiko skiriu Instagram paskyrai, kuri yra sujungta ir su mano asmenine paskyra, ten dabar keliauja didžiausi finansai tiesioginei reklamai. Nežinau ar tai man „atsipirks“, bet noriu pabandyti ir įvertinti, kas vis gi neša daugiausia naudos.

Naujas kanalas, kuriam yra šiek tiek daugiau nei metai – Youtube kanalas. Norėčiau jam skirti daugiau laiko, tačiau kol kas tai sunkiai pavyksta. Beje, visuose kanaluose stengiuosi dėti skirtingą turinį, todėl stipriai besidomintiems interjeru, naudinga sekti visus mano kanalus.

Be reklamos pirkimo Facebook ir Instagram, nemažai išleidžiu vis geresniam fotoaparatui, įvairiems stovams, apšvietimui, kad video ir nuotraukų kokybė būtų kuo geresnė. Taip pat, vis tenka keisti kompiuterius, kad jie būtų galingesni ir dirbti būtų galima maksimaliai greitai ir lengvai, pirkti galingesnį „hostingą“, kad tinklaraštis gebėtų atvaizduoti ir išsaugoti didelius kiekius nuotraukų bei informacijos, ir skaitytojas galėtų greitai ir maloniai naršyti.

Bendrai, tai būtų keturženklės sumos per metus, bet tik mažoji dalis tenka reklamai.

E-interjeras

Kokias istorijas pasakoji savo klientams socialiniuose tinkluose?

Facebook‘e dalinuosi naujais straipsniais, mano akį patraukusiais interjerais ir sprendimais, gerais produktais, klientų atsiliepimais ar spontaniškai įkvėptomis mintimis, atrastais dalykais. Dažniausiai tuo, ko neįdėsiu į tinklaraštį.

Instagram paskyroje leidžiu sau daugiau paatvirauti, supažindinu su savimi, dalinuosi nuotraukomis iš savo asmeninio gyvenimo ar tiesiog gražiais kadrais, taip pat stengiuosi parodyti savo darbo virtuvę, „užkulisus“.

Youtube kanale dalinuosi įžvalgomis, patarimais, susijusiais su interjeru, išskyrus vieną kitą video, kur leidau sau daugiau asmeninio turinio, nesusijusio su interjeru. Kol kas rezultatais nesu patenkinta, nes tai labai siaura ir nišinė tema, ir dėl to, nes tam skiriu nepakankamai laiko.

Kur ir kaip semiesi įkvėpimo kurti, plėtoti savo verslą, rašyti tekstus?

Mano gyvenimo tikslas – saviraiška, todėl įkvėpimo ieškoti nelabai reikia, jis manyje nuolatos gyvena. Man patinka, kad galiu keisti darbo pobūdį: dirbti su interjero projektais, tada rašyti straipsnį, planuoti turinį socialiniems tinklams, vėl grįžti prie interjero projektų. O kartais nedarau nieko, nes galiu sau tai leisti ir reikia „refresh‘o“.  Nors interjero dizainerio darbas nėra monotoniškas, bet jame daug techninio darbo ir ne tiek daug kūrybos, kiek gali pasirodyti. Užtat atsigriebiu dirbant su savo tinklaraščiu ir socialiniais tinklais.

Tekstus parašyti kartais įkvepia atsitiktinė pamatyta nuotrauka, tekstas ar straipsnis, kartais – tiesiog žinojimas, jog internete žmonėms trūksta tam tikros informacijos.  Negalėčiau dirbti vien tik interjero dizainerio darbo ir nebūti socialinėje erdvėje, man to labai reikia.

P.S. Jei ne socialiniai tinklai, nebūčiau sukūrusi pasitikėjimo savimi, kaip žmogumi, kaip specialiste.


Ačiū Evelinai už pokalbį! Visos nuotraukos yra iš E-interjeras.lt archyvo. E-interjeras IG paskyra

Jeigu norite palikti Evelinai komplimentą ar pasiūlyti įkvepiančius prekės ženklus, apie kuriuos galėčiau papasakoti ir kitiems – rašykite komentaruose žemiau.

Palaikome ryšį! Sekite mano veiklą Instagram arba prenumeruokite Istorijų Klubo laiškų prenumeratą čia.

(Visited 14 times, 1 visits today)
Posted in Įkvėpimai and tagged , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *