2020 METŲ INSTAGRAM TENDENCIJOS

2020 METŲ INSTAGRAM TENDENCIJOS

Įžengėme į naujus metus, kurie atneš naujus tikslus, svajones bei siekius. Tiesa, metų pradžia reiškia ir naujus vėjus prekės ženklo komunikacijoje. Prieš pradedant planuoti Instagram komunikacijos strategiją 2020 metams būtina atkreipti dėmesį ir į tai, kuo gyvena komunikacijos pasaulis bei kokios yra Instagram tendencijos.

Apie turinio planavimą kitiems metams kalbėjome ir 9 IG LIVE metu, tačiau dabar norime su Jumis pasidalinti įžvalgomis kokios bus 2020 metų Instagram tendencijos ir tai, kaip jas pritaikyti praktiškai.

Kodėl privalote žinoti vyraujančias Instagram tendencijas?

Attaché Stories skatina autentišką komunikaciją, tikime, jog kiekvienas prekės ženklas gali papasakoti savitą istoriją. Taigi turbūt galvosite, jog sakysime – nesivaikykite tendencijų! Bet… Instagram yra viena sparčiausiai augančių socialinių tinklų platformų, kurioje gausu įvairiausio turinio, o prekės ženklų kiekis nesuskaičiuojamas. Siekiant išsiskirti, neprošal būtų žinoti vyraujančias Instagram tendencijas, tačiau nesivaikykite jų aklai! Žinokite ir būkite išradingi, pritaikykite tendencijas savo naudai. Jūsų Instagram sekėjai yra unikalūs, todėl svarbu suprasti, kas įdomu būtent jiems.

2019 – pokyčių metai Instagram platformoje

2019 metai Instagram’e buvo įdomūs – pilni naujovių bei pokyčių. Dingę like paskatino socialinių tinklų vartotojus kurti dar kokybiškesnį turinį. Vis mažiau turinio pradėta kelti kaip įrašus socialinio tinklo sraute, koncentruotasi į stories bei IGTV. Didesnis dėmesys buvo skiriamas vaizdo medžiagai, o ne nuotraukoms. Be to, metai pasižymėjo ir naujos vaizdo įrašų platformos TikTok iškilimu. Vis dėlto, stebint komunikacijos kaitos tendencijas IG, galime būti tikri, jog pokyčių sulauksime ir 2020 metais. 

Kokios Instagram tendencijos vyraus 2020 metais?

Didesnis dėmesys vaizdo įrašams

konsultacija

Instagram tendencijos 2020 metams – didesnis dėmesys stories, IGTV bei vaizdo įrašams. Bendraudama dažnai susiduriu su įsitikinimu, jog vaizdo įrašo kūrimas reikalauja sudėtingos technikos. Sugriausime šį mitą – net ir su nemokamai prieinamomis programėlėmis telefone galite sukurti kokybišką vaizdo įrašą. 

Kviečiu pasukti galvas, kaip vaizdo įrašų kūrimas galėtų prisidėti prie Jūsų IG platformos turinio paįvairinimo! Geriausia, jei sekėjai juose išgirstų ir Jūsų balsą! Nebijokite sugadinti bendros paskyros estetikos, būkite išradingi ir drąsiai eksperimentuokite su vaizdo įrašų turiniu. 

Ilgesni įrašai

Instagram tendencija 2020 metams – ilgi ir nuoširdūs įrašai. Instagram buvo sukurtas kaip vizualaus turinio dalinimosi platforma, todėl socialiniame tinkle vyraudavo trumpesni įrašai, o visas dėmesys buvo skiriamas vizualams. Tokiu būdu buvo sudaromas estetiškai tvarkingos paskyros įspūdis, tačiau tai ne visada reiškia didesnį vartotojų įsitraukimą. 

Nors vizualai ir užima didžiąją IG turinio dalį, tendencijos pasikeitė. Pasirodo, jog ilgesni įrašai sulaukia daug didesnio vartotojų įsitraukimo. Įdomu yra tai, jog 2016 vidutinis ženklų skaičius siekė tik 142. Tuo tarpu, spėjama, jog 2020 metais vienas IG įrašas vidutiniškai susidarys iš 405 ženklų (65-70 žodžių). Tai reiškia, jog lygiagrečiai nuotraukų kūrimui turėtume skirti laiko ir įrašų tekstams.

Natūralumas Instagram komunikacijoje

2020 metų Instagram tendencijos – gyvenimiškas turinys su mažai koreguotomis nuotraukomis. 

Laikai, kai siekiama pateikti savo gyvenimą tobulą naudojant daug filtrų ir nuotraukų korekcijų, praeityje. Vartotojiška Instagram kultūra skatina vis daugiau influencerių atsisakyti grubaus nuotraukų koregavimo ir pateikti savo gyvenimą tokį, koks jis yra – the good, the bad and the ugly. Kitaip tariant, Instagram komunikacijoje vyraus natūralumas. 

Kaip tai pritaikyti prekės ženklo komunikacijoje? Parodykite atvirą bei tikrą savo verslo pusę. Nepamirškite, jog klientai nori matyti ne tik verslą, bet ir žmogų, slypintį už logotipo. Taip sukursite daug stipresnį ryšį su auditorija ir būsite artimesni pirkėjui. Jūsų Instagram profilis turėtų paversti lankytojus sekėjais, todėl nepamirškite pasakoti ir savo istoriją.

Bendruomenės kūrimas

2020 metų instagram tendencijos – bendruomenės kūrimo metai. 

Šiuolaikinės technologijos skatina atsiriboti nuo bendravimo kitose erdvėse nei socialiniai tinklai, todėl mums vis labiau trūksta žmogiškojo ryšio. Vien kokybiško turinio Instagrame nebeužteks, todėl bus kaip niekad svarbu išklausyti savo sekėjus, vesti su jais dialogą. Masinė komunikacija Instagram’e paprasčiausiai nebeveiks. 

Jei ruošiatės pirkti nuomonės formuotojo reklamą – neskubėkite rinktis IG žvaigždžių. Pastebėta, jog Instagram’o algoritmai yra palankiausi mikro-influenceriams (iki 25 tūkst. sekėjų) ir nano-influenceriams (iki 10 tūkst. sekėjų). Organinis įsitraukimas į jų įrašus yra net 7% didesnis! Dėl to, išnaudokite bendruomenės kūrimo tendenciją savo naudai ir pasirinkite tokį žmogų, kuris geriausiai atspindi jūsų misiją, viziją bei vertybes. Ne tik mažiau sumokėsite už reklamą, bet ir liksite patenkinti kokybiško kontakto užmezgimu su Jūsų tiksliniu vartotoju.

Laukia labai įdomūs ir kūrybiški metai. Linkiu nebijoti eksperimentuoti ir atrasti, kokios komunikacijos priemonės veikia būtent Jūsų prekės ženklui. Pasinaudokite Attaché Stories komandos patarimais ir nepamirškite išlikti autentiški!

Jeigu norėtumėte pasitarti dėl savo esamos ar būsimos veiklos, kreipkitės. O jeigu norite gauti vieną geriausių naujienlaiškių apie komunikaciją bei Instagram, prenumeruokite jį čia.

(Visited 407 times, 1 visits today)
Posted in Instagram, Patarimai.

One Comment

  1. Pingback: 2019 METŲ APŽVALGA - Attaché Stories Užkulisiai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *